ony z bazą zamówień sklepu internetowego. W programie tym organizatorem jest sklep online, oferujący produkty lub usługi - zaś uczestnikami są osoby fizyczne lub firmy dysponujące własną stroną WWW. Partner po przystąpieniu do programu umieszcza na swojej stronie materiały dostarczone mu przez organizatora - w zamian za to otrzymuje prowizję za każdy udział w transakcji, która rozpoczęła się na jego stronie.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Program_partnerski
Co można zrobić źle w SEO?
Do podstawowych błędów osób chcących poprawić pozycje swojej strony w wyszukiwarce jest robienie tego na siłę. Zmiana treści strony na bezsensowny bełkot, ukrywanie słów kluczowych w tle strony.
To działanie bardzo szkodzące pozycji strony- mogą nawet być podstawą do bana i kompletnej utraty rangi witryny. Dlatego ważne jest, aby takie działania były dobrze przemyślane i skonsultowane ze specjalistą SEO w firmie lub z firmy zewnętrznej. Trzeba cały czas trzymać rękę na pulsie i podążać za coraz to nowymi wytycznymi odnośnie działania, technologii, a nawet wyglądu strony.
Konta social media
Social media w marketingu internetowym są coraz ważniejsze, a wpływ działań w takich mediach znacząco odbija się za reszcie kondycji witryny. Każda strona ma teraz Facebooka, Instagrama czy Pinteresta i bynajmniej nie dlatego, że ładnie wygląda.
Jeżeli Twoja strona nie posiada jeszcze choćby konta na Facebooku to czym szybciej je załóż, może to spowodować nagłe zwiększenie zainteresowania Twoja ofertą, a przecież o to tak naprawdę w tym wszystkim chodzi. Możesz również skorzystać ze szkoleń na ten temat lub wynająć firmę do prowadzenia tych kont.