skuteczne pozycjonowanie
czna w top 10 wyszukiwarki. Algorytmy Google, które oceniają treść strony internetowej, badają także jakość i wartość tekstów. Rosnące wymagania wobec tekstów, sprawiły, że pozycjonerzy zaczęli odchodzić od prostych tekstów ze słowami kluczowymi, tzw. precli, na rzecz content marketingu, czyli bogatych i interesujących tekstów, które przy okazji zawierają frazy. Wartość tekstu dla pozycjonowania pod wieloma względami pokrywa się z wartością dla użytkownika.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing
czna w top 10 wyszukiwarki. Algorytmy Google, które oceniają treść strony internetowej, badają także jakość i wartość tekstów. Rosnące wymagania wobec tekstów, sprawiły, że pozycjonerzy zaczęli odchodzić od prostych tekstów ze słowami kluczowymi, tzw. precli, na rzecz content marketingu, czyli bogatych i interesujących tekstów, które przy okazji zawierają frazy. Wartość tekstu dla pozycjonowania pod wieloma względami pokrywa się z wartością dla użytkownika.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing
edytuj kod- cytat z Wikipedii
Ewolucja wyszukiwarek wywołała ewolucję pozycjonowania przechodzącego przez wszelkie algorytmy binarne i wektorową analizę treści strony. Dopiero wyszukiwarki oparte na analizie topologii sieci, zliczające linki (takie jak Google), podniosły poziom trudności pozycjonowania stron. Zaawansowane algorytmy analizy topologii sieci wielu osobom wydawały się odporne na wszelkiego rodzaju próby manipulacji/modyfikacji SERP, jednak zjawisko Google bomb, polegające na masowym dodawaniu na stronach linku ze wskazanym przez pomysłodawcę anchor tekstem, pokazało drogę do łatwego modyfikowania indeksu.
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych
Krótka definicja z Wikipedii. Content_marketing Spis treści
Jedną z form content marketingu, obok infografik, filmów i raportów, są teksty. Twórcy mają możliwość dostosowania formy tekstu do odbiorcy, a także do obranej przez firmę strategii komunikacji. Do często stosowanych form content marketingu należą takie rodzaje tekstów jak:
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing