Zmiany na rynku marketingu internetowego

skuteczne pozycjonowanie stron internetowych


Dzisiejsze trendy w marketingu internetowym wskazuj膮, 偶e coraz wi臋cej os贸b zainteresowanych jest maksymaln膮 personalizacj膮 komunikat贸w reklamowych, kt贸re otrzymuj膮. To nie s膮 ju偶 czasy spamu, masowych wysy艂ek maili bez przemy艣lenia. Dzi艣 jest zupe艂nie, ale to zupe艂nie inaczej i ka偶dy zdaje sobie z tego spraw臋. W dzisiejszych czasach dotarcie do du偶ego grona odbiorc贸w jest zwi膮zane z r贸偶nicowaniem komunikat贸w reklamowych, bardzo cz臋sto tak偶e z tak zwanym reali time marketing, czyli marketingiem w czasie rzeczywistym. Takie dzia艂ania umo偶liwiaj膮 przede wszystkim media spo艂eczno艣ciowe daj膮ce mo偶liwo艣膰 dotarcia do szerokiego grona odbiorc贸w. Wszystko to sprawia, 偶e ludzie s膮 zainteresowani markami, kt贸re potrafi膮 do nich rzeczywi艣cie dotrze膰.



Inbound Marketingu czyli rodzaju marketingu internetowego

skuteczne pozycjonowanie stron internetowych

Opr贸cz popularyzacji danej marki za pomoc膮 wirusowych dzia艂a艅 marketingowych, istotnym zadaniem content marketingu jest optymalizacja stron firmowych pod k膮tem wyszukiwarek internetowych (SEO, Search Engine Optimization). Publikowanie atrakcyjnych, popularnych w艣r贸d internaut贸w artyku艂贸w, sprzyja budowaniu link贸w prowadz膮cych do danej strony, a tym samym, znacznie zwi臋ksza jej wiarygodno艣膰 i pozycj臋 w wynikach wyszukiwania.
Content marketing jest jedn膮 z g艂贸wnych technik wykorzystywanych w tzw. Inbound Marketingu, czyli rodzaju marketingu internetowego, kt贸rego dzia艂ania skoncentrowane s膮 na byciu odnalezionym przez potencjalnych klient贸w, w przeciwie艅stwie do Outbound Marketingu, nakierowanym na aktywne poszukiwanie klienta. W tym kontek艣cie marketing tre艣ci 鈥 jako strategi臋 tworzenia tre艣ci po偶膮danych przez klient贸w 鈥 przeciwstawia si臋 cz臋sto tzw. marketingowi rozpraszaj膮cemu (ang. Interruption Marketing), czyli formom reklamy odwracaj膮cym uwag臋 i niepo偶膮danym.

殴r贸d艂o: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing


Wsp贸艂czesny internet a SEO


Wsp贸艂czesny internet zmieni艂 si臋 bardzo na przestrzeni ostatnich lat. Jeszcze 10-15 lat temu nie by艂o wielu a偶 tak popularnych portali internetowych. Ludzie maj膮 jednak potrzeb臋 dyskusji i dyskusja ta by艂a prowadzona przede wszystkim na forach dyskusyjnych. To fora pe艂ni艂y rol臋 dzisiejszych grup, platform spo艂eczno艣ciowych. Co ciekawe, takie fora by艂y pozycjonowane w wyszukiwarkach internetowych, a co za tym idzie ich w艂a艣ciciele takie portale mogli monetyzowa膰. SEO od tamtego czasu bardzo si臋 zmieni艂o, ale trzeba napisa膰 wyra藕nie, 偶e dzi艣 w pozycjonowaniu stron liczy si臋 jako艣膰 i jeszcze raz jako艣膰.



Dodane: 25-06-2019 07:46