SEO - ile to kosztuje - Pozycjonowanie i optymalizacja

cennik pozycjonowania w google

Sklepy internetowe


Robienie zakupów przez internet jest dość popularne, zarówno wśród osób młodych, jak i tych starszych. Jest to często bardzo wygodne rozwiązanie, które pozwala zaoszczędzić sporo czasu, a czasem nawet i pieniędzy. Jednak żeby

SEO - ile to kosztuje - Pozycjonowanie i optymalizacja cennik pozycjonowania w google
takie transakcje były możliwe konieczne jest istnienie sklepów internetowych, czyli stron które oferują sprzedaż jakiś produktów online. Oczywistym wydaje się fakt, że także tego typu strony korzystają z pozycjonowania, żeby osiągnąć jak najlepsze wyniki wyszukiwania oraz żeby zdobyć jak najwięcej klientów. Pozycjonowanie jest jednym z najlepszych sposobów promowania swojej działalności, zwłaszcza jeśli jest to działalność ściśle powiązana ze sprzedażą online.






2002 r wcześniej funkcjonował anglojęzyczny „web

Termin „pozycjonowanie” pojawił się ok. 2002 r, wcześniej funkcjonował anglojęzyczny „web positioning”. Pierwsze powszechnie znane „polskie” Google bomb pojawiło się na przełomie 2003 i 2004 roku i polegało na linkowaniu ze słowem kluczowym kretyn adresu do sejmowej strony internetowej polskiego posła Andrzeja Leppera, co w efekcie dało pojawianie się wspomnianej strony na czołowych miejscach w wynikach wyszukiwania w Google dla hasła „kretyn” (zwykle jako pierwszy wynik). Akcja ta zyskała wielu naśladowców i podobne zjawiska można było zaobserwować dla innych słów i wyrażeń.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych


Co to jest linkowanie?


Linkowanie jest jedną z metod wykorzystywaną w pozycjonowaniu. Z angielskiego link building oznacza zestaw działań zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz strony, żeby podwyższyć jej pozycję w wynikach wyszukiwania. Tworzenie linków do strony sprawia, że dla przeglądarki dana strona internetowa jest warta polecenia. Jednak co ważnie nie tyle ilość, co jakość linków ma większe znaczenie. Linki można podzielić na dwie kategorie – wewnętrzne, które są umieszczone w obrębie jednej witryny, oraz zewnętrzne, znajdujące się na innych witrynach, ale zawierające linki do strony, która ma być pozycjonowana. Linki mogą być również podzielone ze względu na jakość, wyróżnia się wtedy naturalne oraz nienaturalne.